zondag 16 maart 2014

Gecertificeerd KIKI-gastouder

Begin november ben ik gestart met een training voor VVE-Kiki gastouder. (www.kiki-s.nl) Gisteren hadden we de laatste training. Als eindopdracht moesten we een vertelkoffer/kist maken. Ik had gekozen voor het boekje Kikker viert feest. Op internet vond ik hier haakpatroontjes van vingerpoppetjes van Kikker en zijn vriendjes. Verder van karton nog een visje gemaakt met de silhouette cameo en de kist leuk versiert met plakvinyl en de silhouette cameo.
Verder moesten we nog een werkmap inleveren met allerlei opdrachten. En nu mag ik mij gecertificeerd Kiki-gastouder noemen. Ik werk nu dus elke maand met een ander thema waarin Kiki de beer elke keer weer een nieuw avontuur beleefd met de gastkindjes.

2 opmerkingen:

Dorthe zei

Hoi.
Ik zie dat jij vaak de Silhouette Cameo gaat gebruiken. Ik wil jou heel graag iets vragen over deze machine. Als jij zin en tijd heeft, wil jij dan contact met mij opnemen via mijn mail.
helle02@gmail.com

Dankjewel.

Groetjes Dorthe

Annemiek zei

Gefeliciteerd! En wat een geweldige vertel koffer!! Mooi gemaakt!!
Groetjes, Annemiek