dinsdag 30 oktober 2012

UWYH-project nr. 7 en 8 Met de Silhouette Cameo lekker bezig geweest

Ik ben lekker met de Silhouette weer eens aan het spelen geweest. 

Voor mijn nieuwe kruidenpotjes heb ik etiketjes gemaakt. Hiermee komt mijn UWYH-lijstje op 7 te staan want het vinyl wat ik ervoor gebruikt heb had ik nog over van de uiltjes van Anja d'r slaapkamer.

 Voor mijn oppaskindjes heb ik een kleinigheidje gemaakt voor de Halloween. Heb er een chocolade pompoentjemet smarties in zitten.
 En Anja heeft morgen een Halloween kinderfeestje van een vriendinnetje. Het vriendinnetje wilde graag een kadobon hebben van een speelgoedwinkel. In de hoed zit ook een chocolade pompoen met smarties en de kadobon doen we onder de hoed plakken.
Alle patroontjes komen van silhouetteonlinestore
En ook voor deze 2 projectjes had ik alles in huis, zelfs de wiebeloogjes.
Dus mijn UWYH-lijstje staat nu op 8.

Geen opmerkingen: